Cum te califici pentru programul Stand By Me si care sunt beneficiile tale?

 

Stand By Me Garantie Extinderea Garantiei

Atunci cand cumperi un echipament Daikin, poti accesa platforma Stand By Me Daikin unde te poti inregistra cu produsul cumparat. Astfel, beneficiezi automat de extinderea garantiei daca sunt indeplinite Conditiile de pastrare a garantiei extinse. Acest program se aplica pentru piesele de schimb de care ai putea sa ai nevoie in timp si presupune prelungirea perioadei de garantie de la 3 la 5 ani. Trebuie doar sa alegi o companie autorizata de Torn Hvac Solutions sau Daikin pentru montarea echipamentului.

 

Stand By Me Garantie Confort si Sanatate

Pentru a beneficia permanent de o calitate optima a aerului din locuinta ta, curata in mod regulat filtrele de aer si schimbatorul de caldura al aparatului. Astfel, sanatatea ta si a celor dragi va fi in siguranta. Pentru o durata de viata a echipamentului cat mai lunga şi fara griji, te rugam sa soliciti partenerului tau mentenanta bienala (o data la 2 ani) pentru unitatea ta de aer conditionat.

 

Stand By Me Garantie Mentenanta si economie de costuri

Solicita mentenantele sezoniere de la firmele autorizate Torn Hvac Solutions sau Daikin pentru inlocuirea consumabilelor, dar si pentru mici reglaje care vor ajuta unitatea sa functioneze mai eficient si sa aiba un consum de energie mai scazut. Verificarea preventiva te ajuta sa eviti interventiile si costurile suplimentare neprevazute.

 

 Siguranta pieselor de schimb Originale

La aparitia unei defectiuni, beneficiezi automat de piese de schimb originale certificate de firma Daikin si de partenerii acesteia. Asadar, poti fi linistit ca echipamentul tau va functiona la parametrii optimi o perioada indelungata de timp.

 

Beneficiile tale:

  • Pana la 5 ani garantie pentru unitatea de aer conditionat Daikin
  • Retea de parteneri certificati Torn Hvac Solutions si Daikin
  • Contact rapid cu Daikin si Partenerul tau de service
  • Istoricul unitatii tale de aer condiţonat intr-un singur loc

 

Echipamentele Daikin care se incadreaza in Programul Stand By Me:

 

Procedura de inregistrare a produselor in platforma in cazul echipamentelor instalate de echipa Torn Hvac Solutions:

  1. Dupa ce echipamentul a fost instalat si pus in functiune, echipa tehnica va completa un raport de punere in functiune cu pozele facute la echipamentul instalat
  2. Este necesar sa le comunici adresa ta de e-mail pentru crearea contului in platforma
  3. Vei primi formularul Stand By Me pe mail pentru a fi completat/semnat de catre tine si retrimis catre noi
  4. Ulterior vei primi o invitatie pe e-mail atunci cand inregistrarea echipamentului tau va fi finalizata si va fi necesar ca tu sa confirmi contul
  5. Logheaza-te si bucura-te de garantia extinsa. Platforma va emite automat notificari pe adresa de e-mail si te va informa cu 3 luni, 3 saptamani respectiv 7 zile inainte ca echipamentul inregistrat sa atinga termenul limita pentru realizarea urmatoarei mentenante

 

Procedura de inregistrare a produselor in platforma in cazul echipamentelor instalate prin partenerii Torn Hvac Solutions / Daikin:

  1. Dupa ce echipamentul a fost instalat si pus in functiune, solicita echipei tehnice sa completeze formularul pe care l-ai primit impreuna cu echipamentul la livrare sau descarca-l de aici. Acesta trebuie completat in intregime si semnat de tine.
  2. Trimite formularul completat la adresa marketing@torn-climatizare.ro avand subiectul „StandByMe”
  3. Unul dintre operatorii nostri va prelua solicitarea ta, iar dupa ce va verifica autenticitatea informatiilor transmise va procesa inregistrarea echipamentului
  4. Dupa ce inregistrarea a fost efectuata, acceseaza invitatia primita pe e-mail si confirma contul
  5. Logheaza-te si bucura-te de garantia extinsa. Platforma va emite automat notificari pe adresa de e-mail si te va informa cu 3 luni, 3 saptamani respectiv 7 zile inainte ca echipamentul inregistrat sa atinga termenul limita pentru realizarea urmatoarei mentenante

 

Conditii de pastrare a garantiei extinse pentru produsele inregistrate in platforma StandByMe Daikin:

  1. Dupa ce ai primit notificarea prin e-mail ca echipamentul tau are nevoie de o mentenanta, contacteaza partenerul de service in vederea programarii acesteia.
  2. Nu uita sa specifici partenerului faptul ca mentenanta este programata in urma notificarii din platforma Standbyme si descarca de aici raportul de mentenanta. Acesta trebuie completat in intregime, semnat si stampilat de catre montator si confirmat de tine
  3. Trimite formularul completat la adresa marketing@torn-climatizare.ro avand subiectul „Mentenanta StandByMe”
  4. Unul dintre operatorii nostri va prelua solicitarea ta, iar dupa ce va verifica autenticitatea informatiilor transmise va procesa inregistrarea mentenantei

Garantia extinsa si inregistrarea echipamentelor in platforma Stand By Me este valabila doar daca se face dovada instalarii echipamentului printr-un partener/montator autorizat Torn Hvac Solutions sau dealer Daikin Romania si este respectat protocolul mentionat mai sus.

Garantia extinsa va fi anulata automat in cazul in care nu este facuta dovada efectuarii mentenantei bienala (o data la 2 ani) conform procedurii mentionate anterior.